Pirkšanas noteikumi un nosacījumi

Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie pirkšanas noteikumi un nosacījumi reglamentē galvenos interneta veikala (turpmāk – www.softy.lv) un www.softy.lv klienta (turpmāk – jūs, jūsu) personas datu vākšanas, apstrādes un glabāšanas principus un klientu apkalpošanas kārtību.

1.2. Jūsu personas datu vākšanu, apstrādi un glabāšanu reglamentē šī privātuma politika, Latvijas Republikas likums par personas datu tiesisko aizsardzību un citi tiesību akti.

1.3. Iesniedzot savus personas datus interneta veikalam, jūs piekrītat, ka www.softy.lv tos pārvaldīs un apstrādās šajā privātuma politikā un tiesību aktos paredzētajiem mērķiem, līdzekļiem un procedūrām.

1.4. Mēs apņemamies preces pārdot juridiskām un fiziskām personām, kuras ir sasniegušas vismaz 18 gadu vecumu. Ja esat jaunāks par 18 gadiem, jūs varat pirkt preces tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu.

Personas datu vākšana, apstrāde, glabāšana

2.1. www.softy.lv vadās pēc šādiem personas datu apstrādes pamatprincipiem:

2.1.1. Personas dati tiek vākti noteiktiem un likumīgiem mērķiem.

2.1.2. Personas dati tiek apstrādāti precīzi un godīgi.

2.1.3. Personas dati tiek pastāvīgi atjaunināti.

2.1.4. Personas datus glabā ne ilgāk, kā tas nepieciešams nolūkiem, kuriem dati tiek apstrādāti.

2.1.5. Personas datus apstrādā tikai tie darbinieki, kuriem ir piešķirtas tādas tiesības.

2.1.6. Visa informācija par apstrādātajiem personas datiem ir konfidenciāla.

2.2. www.softy.lv respektē jūsu tiesības uz privātumu. Jūsu personas dati (vārds, uzvārds, vecuma grupa, adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese un cita informācija, kas norādīta interneta veikala reģistrācijas formā) tiek apkopoti un apstrādāti šādiem mērķiem:

2.2.1. apstrādāt jūsu preču pasūtījumus;

2.2.2. izrakstīt finanšu dokumentus (piemēram, rēķinus);

2.2.3. risināt problēmas, kas saistītas ar preču izsniegšanu vai piegādi;

2.2.4. izpildīt citas līgumsaistības.

Personas datu nodošana trešajām pusēm

3.1. Personas datu nodošana trešajām pusēm

3.1.2. Pārdevējam ir tiesības nodot informāciju trešajām personām tikai 2.2. punkta mērķu sasniegšanai.

3.1.3. Tikai Latvijas Republikas likumu noteiktajā kārtībā.

Reģistrācijas noteikumi

4.1. Reģistrācijas formā jums jāsniedz pilnīga un pareiza informācija par sevi. Ja reģistrācijas veidlapā norādīsiet neprecīzus, nepatiesus vai maldinošus datus, mums ir tiesības anulēt jūsu reģistrāciju un dzēst datus vai ierobežot piekļuvi interneta veikalam.

Rēķinu izrakstīšana klientam

5.1. Lai aizsargātu vidi, mēs nesūtām rēķinu papīra versijas. Jūs to saņemsiet savā e-pastā. Ja tomēr ir nepieciešams rēķins papīra formā, norādiet to pasūtījuma komentāru lodziņā (to atradīsit pēdējā solī pirms pasūtījuma apmaksas) vai sazinieties ar mums personīgi.

Nocenotās preces

6.1. Ja precei konstatējam kvalitātes defektus, mēs to nocenojam un atzīmējam „NOCENOTS”. Detalizēta informācija par konstatētajiem defektiem dota īsajā produkta aprakstā. Uz nocenotajām precēm garantija neattiecas, un preces atgriešana īsajā aprakstā norādīto defektu dēļ nav iespējama.

Personas datu mainīšana vai atjaunināšana

7.1. Jums ir tiesības jebkurā laikā mainīt un/vai atjaunināt reģistrācijas formā sniegto informāciju, paziņojot par to uz e-pastu info@softy.lt.

Noteikumu grozīšana un nobeiguma noteikumi

8.1. www.softy.lv ir tiesības daļēji vai pilnībā mainīt Privātuma noteikumus, paziņojot par to interneta veikalā. Turpmāka mūsu vietnes pakalpojumu izmantošana nozīmē šo noteikumu ievērošanu. Visi radušies strīdi vai domstarpības jārisina sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem.

Maksājumu veidi

Par pirkumiem varat norēķināties sev ērtākajā veidā: internetbankā, skaidrā naudā terminālā Perlas / Maxima kasē vai ar parasto bankas pārskaitījumu.

Lūdzam ņemiet vērā – lai sargātu vidi, mēs nesūtīsim PVN rēķina papīra versiju. Jūs to saņemsiet savā e-pastā. Ja tomēr ir nepieciešams rēķins papīra formā, norādiet to pasūtījuma komentāru lodziņā (to atradīsiet pēdējā solī pirms pasūtījuma apmaksas). Vai arī sazinieties ar mums personīgi.

Piegādes veidi

Mūsu interneta veikalā nopirktās preces parasti tiek sagatavotas atkarībā no izvēlētā piegādes termiņa (atgādinām, ka no tā ir atkarīga jūsu preču cena!):

  • STEIDZAMS. Preces sagatavojam un nosūtām tajā pašā vai (vēlākais) nākamajā darba dienā pēc maksājuma saņemšanas, bet piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes veida, taču parasti visi sūtījumi tiek piegādāti 1–2 darba dienu laikā.
  • NAV STEIDZAMS. Mēs sagatavojam un nosūtām preces 30 kalendāro dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas, bet piegādes laiks ir atkarīgs no jūsu izvēlētā piegādes veida, taču parasti visi sūtījumi tiek piegādāti 1–2 darba dienu laikā. NEAIZMIRSTIET, pirms dodaties apmaksāt pasūtījumu savā grozā, ievadīt atlaides kodu „NAV STEIDZAMS” – tad jūsu pasūtītajām precēm automātiski tiks piemērota 20% ATLAIDE!

Iespējamie piegādes veidi Lietuvā:

  • SAŅEMŠANA mūsu veikalā Druskininkos, M. K. Čiurlionio ielā 84. 84. Saņemšana bez maksas.
  • SAŅEMŠANA mūsu izsniegšanas punktā Viļņā, Konstitucijos pr. 23, B korpuss, 125. telpa Saņemšana bez maksas.
  • OMNIVA pakomāti. Piegādes cena atkarīga no pasūtījuma lieluma. Bez maksas ar Omniva pakomātiem piegādājam pasūtījumus no 35 EUR.
  • DPD kurjers. Piegādes cena atkarīga no pasūtījuma apjoma un vietas, kur sūtījums jāpiegādā. Bez maksas ar DPD kurjeru nosūtām pasūtījumus no 100 EUR. NEAIZMIRSTIET pēc sūtījuma saņemšanas nekavējoties pārbaudīt, vai preces iepakojums nav bojāts. Ja pamanāt sūtījuma bojājumu, kurjera klātbūtnē uzrakstiet piezīmes par sūtījuma bojājumiem vai atsakieties pieņemt sūtījumu. Pēc sūtījuma saņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas bez piezīmēm tiek uzskatīts, ka sūtījums ir pienācīgi piegādāts, un tas var sarežģīt jebkuru pretenziju izskatīšanu par preču ārējiem bojājumiem.
  • LIETUVAS PASTS. Piegādes cena atkarīga no pasūtījuma apjoma un vietas, kur sūtījums jāpiegādā.

Iespējamie piegādes veidi citās valstīs: atkarībā no valsts un pasūtījuma lieluma mēs nosūtām pasūtījumus ar Lietuvas pastu, DPD kurjeru, DHL kurjeru, Omniva pakomātiem. Lai pasūtītu preču piegādi uz citām valstīm, sazinieties ar mums sev ērtā veidā – mēs ieteiksim pēc iespējas labākus piedāvājumus un saskaņosim piegādes detaļas.

Preču atgriešana

Ja jums rodas šaubas par iegādāto preču kvalitāti vai īpašībām, sazinieties ar mums sev ērtākajā veidā: pa tālruni +370 612 49713, Facebook / Messenger SOFTY – mājas tekstils vai pa e-pastu info@softy.lt. trūkumus un vienosimies par risinājumu, kas jums der vislabāk.

Ja tomēr nolemjat atgriezt preci, rakstiet mums uz e-pastu info@softy.lt,norādot pasūtījuma datumu, numuru, preces modeli un konkrētu iemeslu. Mēs cenšamies atbildēt uz šādām vēstulēm pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 3 darba dienu laikā. Lūdzam ņemt vērā, ka atmaksas summa neietver jums radušās piegādes izmaksas, tas ir, tiek atmaksāta tikai preces vērtība, ja vien atgriešana nenotiek mūsu vainas dēļ (prece ir brāķis vai arī jūs saņēmāt nepareizo preci).

Apmaināmajām vai atgriežamajām precēm jāatbilst šādiem kritērijiem:

  • Preces nav lietotas;
  • Precēm nav bojājumu;
  • Katra atgrieztā prece ir oriģinālā un nebojātā iepakojumā (ja tāds ir);
  • Precēm nav noņemtas oriģinālās etiķetes;
  • Atgrieztās preces ir pilnā komplektācijā un saglabājušas savu labo izskatu.

Uz nocenotajām precēm (precēm ar atzīmi „NOCENOTS”) garantija neattiecas!

Citi jautājumi

Ja jums ir jautājumi vai neskaidrības, droši zvaniet uz norādīto kontakttālruni +370 612 49713 vai sazinieties ar mums, izmantojot Messenger / Facebook, e- pastu.