Mūsu kontakti:

Veikala Vilnius:

Konstitucijos pr. 23
Vilnius, 08105
Lietuva

Tālruņa numurs: +37061218500


Veikala Druskininkai:

M. K. Čiurlionio g. 84-2
Druskininkai, 66144
Lietuva

Tālruņa numurs: +37061249713

Jūs jautājat – mēs atbildam

Bieži uzdotie jautājumi

Cik ātri es saņemšu pasūtījumu?

Mēs cenšamies nosūtīt pasūtījumu tajā pašā dienā vai vēlākais nākamajā darba dienā pēc maksājuma saņemšanas. Tomēr gadās dienas, kad pasūtījumu ir daudz vai arī pēc kāda no pasūtītajām precēm nepieciešams ceļot uz attālu noliktavu. Šajā gadījumā pasūtījuma sagatavošana var aizņemt kādu laiku. Piegādes laiks ir atkarīgs no jūsu izvēlētās piegādes metodes. Visiem nosūtītajiem pasūtījumiem ir sūtījuma izsekošanas Nr., Tādēļ, ja sūtījums aizkavē, neuztraucieties – mēs to noteikti atradīsim. Ja jums steidzami vai noteikti nepieciešams pasūtījums pirms noteikta datuma, sazinieties ar mums, mēs visu nokārtosim.

Vai es varu rediģēt jau veiktu pasūtījumu?

Jūs pats nevarēsiet to izdarīt. Bet mēs ar prieku palīdzēsim Sazinieties

Es aizmirsu izvēlēties ērtu piegādes metodi. Ko darīt?

Sazinieties ar mums jums ērtā veidā, un mēs vienosimies par jums izdevīgu piegādi. Ja nepieciešams, mēs sniegsim visu nepieciešamo informāciju par apmaksu par transporta pakalpojumu.

Vai es varu pārbaudīt preces klātienē?

Visas preces, kas atrodas mūsu e-veikalā, jūs varat apskatīt, pieskarties paši. This can be done both in our store in Druskininkai and at our collection point in Vilnius.

Vai ir iespējams pirkt uzņēmuma vārdā?

Jā. Var, vienkārši sazinieties ar mums jums ērtā veidā vai veicot pasūtījumu e- veikalā vienkārši ievadiet visus nepieciešamos uzņēmuma rekviziītus jebkurā jums ērtā laukā (vai laukos).

Es gribu padomu. Kur vērsties?

Mēs cenšamies visu noderīgu informāciju ievietot e-veikalā. Bet, ja vēlaties ar kādu konsultēties, varat apmeklēt mūs, droši zvanīt, rakstīt uz e-pastu vai caur Facebook, Messenger. Elektroniskajā telpā mēs strādājam no agra rīta līdz vēlam vakaram. Tāpēc atbilde ilgi nebūs jāgaida.

Vai ir iespējams atgriezt nepatikušo preci?

Visas preces var atgriezt 14 kalendāro dienu laikā, ar nosacījumu, ks tās nav izmantotas vai citādi sabojātas. Ja kādam pērkat dāvanu iepriekš un raizējaties, ka tā nederēs vai saņēmējs vēlēsies to nomainīt, informējiet mūs iepriekš – mēs vienosimies.

Lai atgrieztu preci, vienkārši sazinieties ar mums jums ērtā veidā, un mēs vienosimies par preču atgriešanu vai citu abpusēji pieņemamu risinājumu. Atsevišķu veidlapu, pieprasījumu utt. lūdzu, nepildiet, pietiks ar mutisku vai rakstisku vienošanos. Naudu atgriezīsim tikai tad, kad saņemsim atgriezto preci un to pārbaudīsim. Ja atgriešanas iemesls nav preces defekts vai mūsu kļūda, mēs neatmaksāsim transporta izmaksas.

Es saņēmu ko citu, nevis ko pasūtīju. Ko darīt?

Mēs no sirds cenšamies strādāt bez kļūdām. Bet dažreiz tās notiek. Var būt situācijas, kad mēs iesaiņojam ne visas preces, kas ir pasūtītas, vai arī citas preces, kas nav pasūtītas. Gadās, ka mēs iepakojam ne visas vai citas preces, gadās, ka sajaucas divu klientu pasūtījumi. Starp citu, dažreiz preces jāsūta gan no Druskininkiem, gan Viļņas noliktavām Tāpēc nebrīnieties, ja jūsu pasūtījums pienāks divos sūtījumos. Mēs cenšamies no tā izvairīties Bet dažreiz tas vienkārši notiek. Jebkurā gadījumā nav jāuztraucas Sazinieties ar mums jums ērtā veidā, un mēs kopīgi atradīsim risinājumu.

MB Vilagna

Kods: 304909771
PVN numurs LT100014256714
Konstitucijos pr. 23-133
Vilnius, 08105, Lietuva
A. / s. LT73 7300 0101 6672 8647 (Swedbank)
Mob. +37061218500

Joprojām nepieciešama palīdzība?

Rakstiet mums:

    Sazinietes ar mums caur Facebook vai Messenger: Softy dvieļi